Lagi 20....

Thursday, March 3
Posted by ABC Takaful
Lagi 20 hari sebelum tarikh tutup akaun kerja gua. Memang serabut macam sabut serabai xmacam Man Bai penyanyi tu. Apa-apa pun life must goes on dan follow the flow...Alhamdulillah ada jugak kawan-kawan tempat untuk gua discuss dan plan, replanning apa yang patut. Even semalam pun gua pergi rumah boss gua, tunjuk dan bincang buat apa yang patut. Alhamdulillah, makin nampak, makin jelas..cuma sekarang ni usahax1000 plus doa serta tawakal. Orang lain sibuk bayar saman speeding, parking etc...gua selamba abaikan fenomena yang tengah melanda rakyat Malaysia sekarang ni. Orang lain sibuk booking ticket pergi Kota Kinabalu..gua buat kerja gua sahaja. Esok, tau-tau dah naik kapal terbang jer..wish me luckkkkkkkkk ya...

0 comments

Posted in

Post a Comment