Mee Hoon Goreng Singapore, Cafe Tau MMU

Monday, February 28
Posted by ABC Takaful
Baca blog member. Sekarang dia dekat Germany ikut husband buat Phd. Secara xlangsung mengimbau kenangan MMU wpon dia bukan dari kalangan member baik atau biasa2..tapi tetap member. Terbaca akan kisah Mee Hoon Goreng Singapore. Sudahnya, aku teringat pada Cafe Tau sebelah library MMU Cyber. Dekat sini lah aku mula kenal akan makanan ni. Giler kampung betul wpn lepas SPM aku dah ada kat Kolumpo sambung belajo hahahaha...Secara tak langsung teringat akan FIT Building di mana tempat aku menimba ilmu dulu. Banyak cabaran dan dugaan aku tempuh :D. Kisah exam week study dekat building tu. Aku weng satu sem tu sampai tertido depan lecturer Mr Jacob wpon duduk depan dia. ish3x...mcm..semua tu dah jadi kenangan.
Faculty of Information Technology

Mee Hoon Goreng ehsan Mr Google

Post a Comment